قوانین و مقررات سایت

کلیه افرادی که قصد ثبت نام و خرید در سایت لایف کالا را دارند موظف به مطالعه کامل این قوانین می باشند. لذا ورود افراد به وب سایت و ثبت اطلاعات شخصی، استفاده از طرح های تخفیفی و سایر خدمات ارائه شده در سایت به معنای مطالعه، آگاه بودن، پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از خدمات وب سایت می باشد. در نظر داشته باشید کلیه اقدامات اعم از ورود به سایت، ثبت اطلاعات، ثبت سفارش و ورود به باشگاه مشتریان VIPبه منزله آگاهی و قبول کلیه قوانین و مقررات مربوطه می باشد. کاربران با ثبت نام در وبسایت و نرم افزار و همچنین با هر استفاده از خدمات وبسایت می پذیرند که قوانین و مقررات جاری وب سایت را به صورت کامل مطالعه کرده و کلیه مفاد آن را پذیرفته اند. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییر کند و استفاده مستمر کاربران از وبسایت و نرم افزار به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.

در هر زمان شرایط و قوانین موجود در سایت جایگزین کلیه قوانین و شرایط و توافقات قبلی می باشد و در صورت هرگونه تغییری در قوانین، رویه ها و سرویس ها در آینده، این تغییرات در همین صفحه منتشر و کاربر توافق می کند که قوانین عمومی استفاده از سایت در هر زمان به معنی پذیرش هرگونه تغییر است و کلیه ضوابط و دستورالعمل ها و شرایط مندرج در سایت منطبق با قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و سایر قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و کلیه کاربران موظف به رعایت آن هستند و مسئولیت قراردادن هرگونه مطلب نامتعارف، خلاف شرع، ناپسند و مخالف اخلاق و قوانین کشور برعهده کاربر می باشد.

تعاریف و اصطلاحات

اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است

وبسایت: سایت لایف کالا به آدرس life-kala.ir

کاربر: کلیه اشخاص که به وبسایت مراجعه می کنند و می توانند به عنوان مشتری ثبت اطلاعات نمایند.

حساب کاربری:حسابی است که اشخاص با ثبت نام در وبسایت برای استفاده از خدمات وبسایت ایجاد کرده اند. برای استفاده از خدمات وب سایت لازم است که هر کاربر یک حساب کاربری در وبسایت بسازد.

مشتری: شخص که به منظور خرید کالا و یا اشتراک در باشگاه مشتریان VIPدر سایت ثبت نام می کند.

باشگاه مشتریان VIP : باشگاه مشتریان VIP با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان ایجاد و افراد می توانند با اشتراک در این باشگاه از بسته های حمایتی متنوع استفاده کنند.

بسته : عبارت است از مزایا و خدماتی که توسط شرکت به مشتریان VIP اعطاء می شود و مشتریان VIP می توانند در زمان ثبت نام و یا در طول مدت اشتراک با بررسی کامل مزایای هر بسته نسبت به انتخاب آن اقدام و مطابق با شرایط بسته و پرداخت هزینه بسته از مزایا و خدمات آن بهره مند گردد.

آپلاین یا معرف: شخصی است که قبلاً به اشتراک باشگاه مشتریان VIP در آمده و این باشگاه را به دیگران معرفی می نماید.

سیاست های حریم شخصی:

لایف کالا به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می کنند احترام گذاشته و جز در موارد قانونی آن را در اختیار افراد ثالث قرار نمی دهد.

سایر شرایط و ضوابط

عضویت در سایت لایف کالا کاملاً اختیاری بوده و اشخاص می توانند با مطالعه کامل قوانین و مقررات و اطلاعات مندرج بر روی سایت اقدام به ثبت نام نمایند.

مسئولیت کامل صحت وسقم اطلاعات اعلام شده از سوی مشتری برعهده ایشان بوده و در صورت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت شده با هویت واقعی مشتری، لایف کالا هیچگونه مسئولیتی ندارد.

لایف کالا هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال اشخاصی که از نام و هویت شخص دیگری در وبسایت استفاده می کنند یا از نام و هویت ایشان در وبسایت ثبت نام پذیرفته است نداشته و پاسخگوی این اشخاص در هیچ یک از زمینه ها ومسائل نمی باشد

هر شخص با توجه به مدارک هویتی تنها می تواند یک حساب کاربری در باشگاه مشتریان VIP داشته باشد.

مسئولیت تامین اینترنت و سخت افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه های مربوط به آن ها برای استفاده از خدمات وبسایت بر عهده کاربر است.

با ثبت نام در وبسایت، مشتری می پذیرد که لایف کالا به صورت الکترونیکی ( از طریق ایمیل، پیام کوتاه و یا نرم افزار مربوطه ) به مشتری پیام ارسال کند.

هرگونه خرید از وبسایت و یا اشتراک در باشگاه مشتریان VIP برای افراد زیر 18 سال ممنوع بوده و امکانپذیر نمی باشد و مسئولیت تخلف و ارائه اطلاعات خلاف واقع برعهده ثبت نام کننده خواهد بود

مشتری موظف است جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و یا خرید، کلیه اطلاعات را به طور دقیق و مشخص مطابق با مراحل تعریف شده بر روی سایت درج نماید.

لایف کالا با هدف اشتراک گذاری تجربه کاربران و مشتریان امکان درج نظرات را در وبسایت خود فراهم نموده و افراد می توانند در این خصوص نظرات خود را درج نمایند.

مسئولیت هرگونه نظرات خلاف واقع، خلاف شرع و قانون و غیر مرتبط بر عهده کاربر می باشد

مسئولیت حفظ امنیت و اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور و همچنین کلیه فعالیت هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام می شود بر عهده کاربر می باشد و ادعای مفقود شدن یا سرقت اطلاعات حساب کاربری مسموع نمی باشد

کاربر موظف می باشد که از خدمات وبسایت و باشگاه مشتریان صرفاً برای انجام فعالیت های قانونی و تعریف شده استفاده کند و به هیچ وجه استفاده غیرقانونی، خلاف شرع و خلاف عرف نداشته باشد و مسئولیت تخلف از آن بر عهده کاربر می باشد.

کاربر متعهد می شود هیچگاه از خدمات وبسایت، اشتراک در باشگاه مشتریان VIP به صورتی که به وبسایت و برند آن صدمه ای وارد کند استفاده نکند. در صورت تخلف کاربر و سوء استفاده از امکانات در جهت منافع شخصی و یا آسیب مادی یا معنوی به وبسایت و منافع آن،لایف کالا ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیر فعال نمودن حساب کاربری، مجاز به مراجعه به مراجع ذیصلاح قانونی در جهت مطالبه خسارات وارده می باشد.

کلیه اطلاعاتی که کاربر در جریان استفاده از خدمات وبسایت، اشتراک در باشگاه مشتریانVIP دریافت می کند یا در اختیار ایشان قرار می گیرد به عنوان امانت نزد کاربر تلقی می گردد و حق افشاء آن را نزد هیچ شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی نداشته و حق استفاده از آن به نفع شخصی را ندارد.

از آنجایی که ممکن است از طریق حساب کاربری کاربر، اشخاص دیگری غیر از ایشان استفاده کنند، هر گونه مسئولیت قانونی متوجه کاربر خواهد بود.

اشتراک در باشگاه مشتریان VIP به منزله اطلاع از کلیه قوانین و شرایط آن می باشد و لایف کالا این فرض را برای خود قائل است که این اشتراک به انتخاب و با آگاهی و توسط خود کاربر صورت گرفته است.

کاربر خود شخصاً موظف به ثبت نام و خرید کالا و یا خدمات از وبسایت و اشتراک در باشگاه مشتریان VIPمی باشد و چنانچه اطلاعات خود اعم از مشخصات هویتی و یا رمز کارت و اطلاعات مربوط به حساب بانکی و یا حتی پول نقد در اختیار شخص دیگری جهت پرداخت هزینه بسته VIP باشگاه مشتریان قرار دهد، هیچگونه مسئولیتی متوجه لایف کالا نبوده و تمام مسئولیت های آن بر عهده خود شخص می باشد و هر گونه ادعای بعدی توسط ایشان مسموع نمی باشد.

چنانچه لایف کالا به هر دلیلی حضور یک کاربر را نامناسب و نامطلوب تشخیص دهد، طبق صلاحدید خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات وبسایت را دارد و کاربر در این خصوص حق هیچگونه ادعا و اعتراضی را ندارد.

هر گونه کالایی که به صورت مستقیم از روی وبسایت خریداری می گردد مشمول قانون تجارت الکترونیک می باشد و مشتری حق دارد ظرف یک هفته از تاریخ دریافت کالا، مشروط بر آنکه پلمپ کالا باز نشده و کالا مصرف نشده باشد و بسته بندی کالا آسیب ندیده باشد نسبت به استرداد آن اقدام نماید.

هرگونه مبلغی که توسط مشترکین VIP جهت استفاده از هر یک از بسته های خدماتی پرداخت می گردد ظرف یک هفته از زمان واریز مبلغ با تقاضای مشترک پس از کسر ارزش افزوده مشروط بر آنکه از هیچ یک از خدمات بسته هیچ استفاده ای نشده باشد قابل استرداد است

ثبت نام و اشتراک در وبسایت و نرم افزار در واقع یک شیوه خرید کالا و استفاده از خدمات می باشد و لذا هیچگونه رابطه استخدامی فیمابین لایف کالا و کاربر ایجاد نمی کند و مشمول قانون کار و قانون تامین اجتماعی نمی باشد.

ایجاد هرگونه انگیزه اغواگرانه بر مبنای اجبار در خرید و فروش جهت سود بیشتر و دادن وعده و وعید تخلف محسوب می گردد